Articole


Ghid pentru acordarea departamentelor vânzări și marketing

Numeroase studii au arătat că acordarea departamentelor vânzări și marketing, va duce la creșterea veniturilor, la performanțe îmbunătățite ale campaniilor de marketing, la câștiguri mai mari și la fidelizarea mai bună a clienților. Iată mai jos ghidul dumneavoastră pentru acordarea departamentelor de vânzări și marketing Un astfel de studiu realizat de Aberdeen, susține că atunci când echipele de vânzări și marketing au obiective comune, acestea generează venituri cu 32% mai mari, rețin cu 36% mai mulți clienții și văd rate de câștig cu 38% mai mari decât echipele cu puțin sau deloc în acord. Un avantaj esențial al acordării departamentelor […]

acordarea depertamentelor vanzari si marketing

Obiective online

Obiective pentru marketing online

Cum să vă determinați obiectivele de marketing online Știu mulți de proprietari de afaceri, oameni, altfel extrem de inteligenți și activi, care par să piardă legătura cu realitatea atunci când vine vorba de obiective în marketingul online. Li se pare că orice este în tendința (sau trendy ) actuală funcționează și, bineînțeles, cred cu tărie ce funcționează și ce nu, după cum au aflat de la un inițiat la un eveniment de ”networking”. Dacă puneți o întrebare simplă, toți cei cu ce îți doresc o prezență online, ar trebui să poată răspunde la întrebări de genul: Care sunt obiectivele dumneavoastră […]


Recomandari online

Fidelizarea clienților si programul de recomandări

Recomandările pot fi o parte esențială a conducerii unei afaceri. Ele pot ajuta la construirea relațiilor cu clienții, la fidelizarea clienților și, bineînțeles, la atragerea de noi clienți.     Dar cum puteți obține mai multe recomandări?    Cel mai simplu mod de a obține o recomandare din partea clienților este pur și simplu să faceți efortul să cereți acest lucru. Cu toate acestea, solicitarea directă a recomandărilor poate să pară că cereți o favoare. Dacă ești prea insistent în partea de vânzare sau dacă ceri de prea multe ori, probabil cei mai mulți dintre clienți nu vor fi bucuroși […]


Care e planul tău B?

În timp ce scriu acest articol, așa cum toți știm, ne confruntăm cu o perioadă de schimbări importante, valabile pentru toți proprietarii de afaceri, nu doar în România, ci din întreaga lume, legat de virusul Covid-19, dar și de anunțata cădere economică globală. În momentele de schimbare masivă, există însă un număr mare de strategii pe care le puteți folosi în continuare pentru a vă dezvolta afacerea. Si asta e vestea bună! Mi-am propus să vin cu câteva soluții de vânzări, un așa numit Plan B Pe măsură ce mai apare un articol din serie, aplicați strategiile care arată cel […]

Care e planul tău B

Marketing pentru service

Service-urile auto pot îmbrățișa tehnologia mesageriei text

Marketing pentru service-uri auto Dacă cineva primește un mesaj text, este mai probabil să-l citească rapid și să răspundă la acesta. Până acum 10-15 ani, reprezentanții service-urilor comunicau preponderent cu clienții prin telefon. (Nu smartphone-uri; acestea nu apăruseră încă.)Acum, este o lume cu mai multe canale de comunicare. Departamentele de vânzări sau relații clienți – în special la service-rile mici și medii – ar trebui să le folosească pentru a rămâne în contact cu clienții și, în special, pentru a spori probabilitatea ca aceștia să respecte programările de service.Cu cât sunt mai multe remindere pentru clienți, cu atât este mai […]