Articole


Strategii de fidelizare a clientilor

  Strategii de fidelizare a clientilor sau cum să construiești un motor de vânzări și marketing   În acest aricol vom acoperi o serie de strategii de fidelizare a clientilor prin utilizarea marketingul pe durata ciclului de viață al clientului, o strategie vitală pentru a maximiza profitabilitatea pentru orice firmă și în special pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM). Articolul este destinat antreprenorilor, șefilor de vânzâri sau oricui conduce o firmă. Veți învăța fundamentele și tacticile în urma devenirii unui om de marketing specializat al ciclului de viață al clientului. Veți dobândi abilitățile necesare pentru a obține creșterea veniturilor și […]


Aplicații dezvoltate pentru mobil și GDPR

Aplicația ta dezvoltată pentru mobil și GDPR

Aplicații dezvoltate pentru mobil și GDPR Ultima actualizare: 18 iulie 2018   Ce este GDPR? Regulamentul general privind protecția datelor (UE) 2016/679 (GDPR) este o lege europeană privind confidențialitatea care a intrat în vigoare la 25 mai 2018. GDPR înlocuiește Directiva 95/46 / CE considerată depășită, iar scopul său principal este de a proteja datele personale ale utilizatorilor. Prin creșterea cerințelor de reglementare privind colectarea, prelucrarea, definiția consimțământului, drepturile personale și nu numai, GDPR reprezintă un mare pas înainte atât pentru  persoanele din UE dar nu numai pentru acestea. Ca cetățeni suntem foarte bucuroși de apariția acestor noi legi însă este important […]


5 motive sa ai o aplicatie de mobil pentru afacerea ta

  Care este piata utilizatorilor de telefoane mobile? A avea o aplicatie mobila a afacerii tale pe telefonul tuturor clientilor sau potentialilor clienti este ca si cum ai avea cel mai mare panou publiciatar intr-o zona aglomerata. Când vorbim despre utilizatorii pe plan mondial al dispozitivelor mobile ajungem la cifra de sase miliarde  de utilizatori la o populatie de de sapte miliarde de oameni in intreaga lume. In Romania numarul utilizatorilor de telefonie mobila ajunsese in 2015 la 23.1 milioane de utilizatori cu o crestere de 1% fata de 2014, o mare parte dintre dispozitivele folosite fiind de generatie noua […]


Tot ce trebuie să știți despre bloguri

Servicii optimizare SEO

  Tot ce trebuie să știți despre bloguri și cum pot acestea ajuta afacerile   Lumea se mișcă spre mediul digital și, dacă nu utilizați încă marketingul digital, pentru a vă face cunoscută afacerea…. vă lipsește ceva cu adevărat important. Dacă aveți unele constrângeri bugetare, sau o firmă la început de drum, atunci trebuie să începeți cu serviciul regulat de blog (servicii optimizare SEO ).   Vă întrebați ce este blogging-ul si cum ajută serviciile de optimizare SEO?   Serviciul de blogging obișnuit, este un serviciu profesionist în care furnizorul de servicii de marketing digital scrie conținut SEO prietenos pentru […]


Calculatorul tau pentru costul unui lead

Calculator pentru costul unui lead (CPL):   Calculați  cu ușurință CPL  plătite, primite și combinate. Am construit pentru a ajuta echipele dumneavoastra, un calculatordin care sa rezulte calculul costurilor pe lead (CPL) ce ne dorim sa fie: ușor de înțeles flexibil pentru a fi personalizat practic pentru a fi utilizat lunar ușor de utilizat pentru salvarea mai multor scenarii … și mai bun decât alte calculatoare CPL existente. Mai jos sunt detaliile, dar să începem mai întâi cu formula costului pe lead și diferența dintre costul unui lead și costul pe achiziție. Care este costul pe lead (CPL) față de costul […]


Adevărul dur despre antreprenori, vânzări și startup-uri

Adevărul dur despre antreprenori de succes, vânzări și startup-uri: vinzi sau mori.

Puțini antreprenori, fondatori de noi afaceri, intră în afaceri cu un talent natural sau cu abilități de vânzări. Majoritatea urăște ideea vânzărilor – în cel mai bun caz subiectul le este străin și pare să necesiteze o doza de lipsă de sinceritate. Dar, dacă faci parte din categoria antreprenorilor sau ești un freelancer, nu poți lăsa acest lucru să te țină pe loc. Nu trebuie să fii vânzător de profesie pentru a închide o afacere. Însă nu ai opțiuni. Iar dacă ai un star-up, cu atât mai mult. Este foarte posibil să ai un produs innovator sau o tehnologie uimitoare, […]