Articole


Adevărul dur despre antreprenori de succes, vânzări și startup-uri: vinzi sau mori.

Puțini antreprenori, fondatori de noi afaceri, intră în afaceri cu un talent natural sau cu abilități de vânzări. Majoritatea urăște ideea vânzărilor – în cel mai bun caz subiectul le este străin și pare să necesiteze o doza de lipsă de sinceritate. Dar, dacă faci parte din categoria antreprenorilor sau ești un freelancer, nu poți lăsa acest lucru să te țină pe loc. Nu trebuie să fii vânzător de profesie pentru a închide o afacere. Însă nu ai opțiuni. Iar dacă ai un star-up, cu atât mai mult. Este foarte posibil să ai un produs innovator sau o tehnologie uimitoare, […]

Adevărul dur despre antreprenori, vânzări și startup-uri

Prezenta online

Prezența online a firmei tale: 8 greșeli ale întreprinderilor mici

  Prezența online a firmei tale Investiția oricarei firme în a construi o prezența online, poate fi una dintre cele mai înțelepte decizii pentru orice afacere din zilele noastre. Cum majoritatea clienților dumneavoastră activează pe internet, elementele online – executate în mod corespunzător – pot face diferența în campania de marketing ce o doriti. Acestea fiind spuse, având o puternică prezență online, merge dincolo de a construi un site web și de a avea conturi pe toate platformele sociale. Luând în serios prezența online, tot ceea ce conteaza este suma de eforturi ce sunt necsare pentru a rămâne vizibil și […]


9 sfaturi pentru a obține recomandari de la clienti

9 sfaturi pentru a obține recomandari de la clienți pentru produsele sau serviciile tale Recomandarile verbale sau marketingul din gura in gura au fost si au ramas un mare diferențiator. Poate creste sau distruge imaginea ( si nu numai ) unui brand, poate crește gradul de conversie și duce o companie la noi niveluri. Și asta a fost înainte ca Internetul să existe. În această nouă lume interconectată, transmiterea de recomandari contează mai mult ca niciodată – de aceea trebuie să convingeți clienții să scrie recenzii sau recomandari. Cu ajutorul Social Media, este mai ușor decât oricând ca oamenii să […]

Recomandari si rating

Cum să obțineți recenzii si calificative de la clienți ( și de ce ar trebui )

Totul se vede în stele … Câte stele aveți? Cum vă va cota ultimul client? Ar da un calificativ ( rating ) de 5 stele? Sau nici o stea? Și de ce ar trebui să vă pese? Ce spun oamenii despre afacerea ta este foarte important. Iată câteva  motive pentru care comentariile ( recenziile ) clienților și evaluarea ( calificative – stele ) făcută sunt importante: Potențialii clienți acordă o mare atenție la recenzii de 5 stele. Deciziile lor de cumpărare se bazează pe ceea ce spun ceilalți. Ei acordă o și mai mare atenție celor cu comentarii negative. În […]


Ce sunt PWA – progressive web application?

La My1App avem principal obiectiv gasirea de mijloace prin care firmele mici să se conecteze cu clienții lor. Cea mai bună experiență posibilă disponibilă până de curând a fost furnizată printr-o aplicație mobilă nativă, fie ea pe platforma Android, fie Ios. Aceste elemente revoluționare de tehnologie mobilă permit clienților să acceseze instantaneu informații prin apăsarea unei pictograme, deoarece a fost salvată și stocată pe telefon. Avea acea linie directă de comunicare între afacerea dumneavoastră și clienții a făcut cu adevărat diferența. După părerea mea, aceasta a reprezentat o schimbare de paradigmă în modul în care afacerile au legătură cu consumatorii. […]


Cât de aliniată este strategia dumneavoastră digitală cu tendințele clienților?

Imaginea preluata de la http://marketingmix.co.uk/ O vorba inteleapta spune ca: “Singurul lucru constant în viață este schimbarea”.    Întreprinzatorii trebuie sa aprecieze schimbarea în toată gloria ei, haotica și provocatoare, in asa fel incat să țină pasul cu nevoile in continua schimbare ale clientilor, în timp ce caută de asemenea modele familiare de fiecare dată când există o schimbare în tendințele clienților.   Deși se pare că există noi platforme digitale lansate zilnic pentru a ajunge la clienți, publicul țintă nu le folosește în mod necesar pe toate. Cum aflăm însă unde își petrec clienții timpul ”digital” și cum folosim […]