Articole


Idei de marketing pentru dealerii auto noi sau rulate: 5 idei de a vinde mai repede

  Nu cu mult timp in urmă, cumpăratorii mergeau personal la un showroom auto sau la altul. Dar astăzi, în lumea digitală, oamenii obișnuiesc să facă cea mai mare parte a cercetării online, deoarece există mai multe informații disponibile online decât puteți obține într-un showroom. Deci, clienții actuali preferă  să adune toate informațiile înainte de a păși fizic într-un showroom.   Potrivit unui studiu realizat de Google, 53% dintre cumpărători își fac cercetările online înainte de a cumpăra ceva pentru a se asigura că fac alegerea corectă.   În timpul căutării, majoritatea clienților ajung pe site-urile unor terțe părți, ceea […]


acordarea depertamentelor vanzari si marketing

Ghid pentru acordarea departamentelor vânzări și marketing

Numeroase studii au arătat că acordarea departamentelor vânzări și marketing, va duce la creșterea veniturilor, la performanțe îmbunătățite ale campaniilor de marketing, la câștiguri mai mari și la fidelizarea mai bună a clienților. Iată mai jos ghidul dumneavoastră pentru acordarea departamentelor de vânzări și marketing Un astfel de studiu realizat de Aberdeen, susține că atunci când echipele de vânzări și marketing au obiective comune, acestea generează venituri cu 32% mai mari, rețin cu 36% mai mulți clienții și văd rate de câștig cu 38% mai mari decât echipele cu puțin sau deloc în acord. Un avantaj esențial al acordării departamentelor […]


Obiective pentru marketing online

Cum să vă determinați obiectivele de marketing online Știu mulți de proprietari de afaceri, oameni, altfel extrem de inteligenți și activi, care par să piardă legătura cu realitatea atunci când vine vorba de obiective în marketingul online. Li se pare că orice este în tendința (sau trendy ) actuală funcționează și, bineînțeles, cred cu tărie ce funcționează și ce nu, după cum au aflat de la un inițiat la un eveniment de ”networking”. Dacă puneți o întrebare simplă, toți cei cu ce îți doresc o prezență online, ar trebui să poată răspunde la întrebări de genul: Care sunt obiectivele dumneavoastră […]

Obiective online

Fidelizarea clienților si programul de recomandări 1

Recomandările pot fi o parte esențială a conducerii unei afaceri. Ele pot ajuta la construirea relațiilor cu clienții, la fidelizarea clienților și, bineînțeles, la atragerea de noi clienți.     Dar cum puteți obține mai multe recomandări?    Cel mai simplu mod de a obține o recomandare din partea clienților este pur și simplu să faceți efortul să cereți acest lucru. Cu toate acestea, solicitarea directă a recomandărilor poate să pară că cereți o favoare. Dacă ești prea insistent în partea de vânzare sau dacă ceri de prea multe ori, probabil cei mai mulți dintre clienți nu vor fi bucuroși […]

Recomandari online

Care e planul tău B

Care e planul tău B?

În timp ce scriu acest articol, așa cum toți știm, ne confruntăm cu o perioadă de schimbări importante, valabile pentru toți proprietarii de afaceri, nu doar în România, ci din întreaga lume, legat de virusul Covid-19, dar și de anunțata cădere economică globală. În momentele de schimbare masivă, există însă un număr mare de strategii pe care le puteți folosi în continuare pentru a vă dezvolta afacerea. Si asta e vestea bună! Mi-am propus să vin cu câteva soluții de vânzări, un așa numit Plan B Pe măsură ce mai apare un articol din serie, aplicați strategiile care arată cel […]