În cursul ultimilor ani am văzut cu toți o creștere masivă a ceea ce înseamnă marketing online.
Acum 20 de ani, era extravagant să investești în marketing online. Dar acum e greșit dacă NU o faci. Din ce în ce mai multe companii își consumă bugetele de marketing în digital. Este considerat mai ieftin în comparație cu marketingul în publicații printate, publicitatea la TV sau pe radio.
Campaniile de marketing digital sunt mai ușor de configurat, rulat, monitorizat, iar rezultatele pot fi urmărite și măsurate într-un mod pe care marketingul și publicitatea non-digitale nu le pot oferi. Mai simplu spus, suntem cu adevărat în era digitală.
Dar pentru afacerile care face primul pas în lumea marketingului digital, poate părea puțin descurajant. Toate terminologiile și complicațiile tehnice vă pot face cu ușurință să vă simțiți ca o căprioară în lumina farurilor.
Problema de bază care împiedică majoritatea companiilor să investească în marketing online este că nu știu de ce au nevoie. Și unele agenții de marketing digital ar profita de acest lucru, oferindu-vă „servicii complete”.
Investiția în marketingul digital este o decizie importantă, dar nu trebuie să plătiți pentru întreaga panoplie din ofertă. Uneori este nevoie de puțin efort în PPC să schimbi unele produse de sezon din ofertă de vânzare la promoție sau efort pe canalele de social media pentru a-ți dezvolta următorii online. Indiferent de nevoile tale, atunci când vine vorba de investiții în marketing digital, trebuie să găsești serviciul potrivit pentru obiectivele tale.
Din fericire pentru dumneavoastră, la My1App am făcut o listă a diferitelor tipuri de marketing online – deci, puteți înțelege mai bine în ce să investiți.
Optimizarea pentru motoarele de căutare ( Search Engine Optimization)
Abreviate frecvent în SEO, acest tip de marketing se încadrează în diferite subcategorii. Mai întâi, avem toate lucrurile pe care le faceți propriului dumneavoastră site web, cunoscut sub numele SEO pe pagina. Aceasta acoperă optimizarea fiecărei pagini a site-ului, asigurându-se că este structurat corect (majoritatea nu sunt), imaginile au etichete ”alt” bogate în cuvinte cheie, titlurile conțin cuvinte cheie și că conținutul paginii este optimizat corespunzător pentru cuvintele cheie alese. A doua categorie acoperă toate lucrurile pe care le faceți în afara site-ului și este cunoscut sub numele de SEO off-page. Aceasta acoperă blogurile pentru clienți, rețelele de socializare, comentariile pe forumuri și bloguri și crearea de link-uri autorizate corecte.
Pay-Per-Click Marketing
Acum trebuie să fiu corect: nu este cu adevărat marketing pay-per-click, ci mai curând publicitate pay-per-click și, așa cum sugerează și numele, este o metodă extrem de eficientă de publicitate online, prin urmare este inclusă aici.
Adesea prescurtat la PPC, acesta constă în orice anunțuri pe care le achiziționați pentru care sunteți taxat, pe baza numărului de clicuri generate de potențialii clienți care fac clic pe reclama dumneavoastră. Campaniile PPC eficiente conduc, în general, potențialii clienți către o pagină de vânzare sau la o pagină de destinație specializată.
Marketing prin e-mail
Poate ați auzit că ”banii sunt în listă”; ei bine este adevărat iar marketingul prin e-mail asta face? Marketingul prin e-mail rămâne în continuare unul dintre cele mai profitabile forme de marketing online. Marketingul prin e-mail utilizează programe software speciale, cum ar fi
Mailchimp.com,
Getresponse.com sau
Salesmanago.com . Software-ul fiecărei platforme de e-mail marketing este conceput pentru a vă ajuta să respectați regulile (legea) atunci când vine vorba de marketingul prin e-mail, ceea ce în majoritatea țărilor înseamnă că trebuie să permiteți oamenilor să opteze și să renunțe după cum aleg acestea și că nu ar trebui să adăugați niciodată pe nimeni la lista fără permisiunea implicită. Înainte de a intra în marketing prin e-mail, este întotdeauna bine să solicitați sfaturi de specialitate cu privire la cerințele dumneavoastră legale, doar pentru a fi în siguranță.
Social Media Marketing
Odată cu creșterea canalelor de social media au fost dezvoltate metode de marketing pe platformele de socializare. Generarea de aprecieri, adepți și orice altceva care aduce noi contacte în pâlnia (funnel ) dumneavoastră de vânzări este marketingul pe rețele sociale. Pentru cele mai bune rezultate, trebuie să vă dedicați timp ți resurse pentru angajărea și interacționarea cu publicul dumneavoastră.
Networking Marketing sau Marketingul prin rețea
În multe moduri, marketingul prin rețea și marketingul pe rețelele sociale merg mână în mână, dar în acest caz le vom separa pentru a include rețele locale și rețele sociale mai profesionale online, cum ar fi organizațiile de membri, grupurile Facebook închise și chiar locuri precum LinkedIn .
Marketing prin comunități online și de consolidare a relațiilor
Datorită forumurilor, panourilor de mesaje, grupurilor de socializare și multe altele, acum puteți construi o întreagă comunitate online care vă permite să vă apropiați de oameni și să construiți relații reale cu ei. Relațiile sunt foarte importante atunci când vine vorba de marketingul online și amintiți-vă că marketingul prin recomandare este o excepție a marketingului pe relații
Marketing localizat
Ce este marketingul localizat; luați în considerare modul în care oamenii caută pe internet produse și servicii, adesea folosesc o locație ( tractare auto Bucuresti sector 4, Pizza in Drumul Taberei etc) pentru a-și centra zona de căutare pe o anumită locație. Folosind termenii de căutare corecți și conținutul concentrat, puteți comercializa adesea produsele și serviciile dumneavoastră.
Marketing afiliat
Ca proprietar de afacere, ce ar putea fi mai bun decât să ai o un număr mare de fani care să-ți comercializeze produsele și serviciile și să fie plătit doar atunci când vând ceva. Acesta este marketingul afiliat la maxim. Afiliații trebuie să fie gestionați, instruiți și încurajați să reușească, iar cele mai bune programe de afiliere se concentrează pe dezvoltarea afiliaților, precum și pe furnizarea acestora cu instrumentele de care au nevoie pentru a reuși și a vinde produsele și serviciile dumneavoastră. Verificați software-ul afiliat, cum ar fi
2Performant.com sau
Profitshare.ro dacă această formă de marketing vă interesează.
Marketingul prin conținut – Content Marketing
Sunt un susținător al marketingului de conținut; este ceea ce fac și la îmi place să fac. Marketingul de conținut constă în crearea de conținut, cum ar fi postări pe blog, videoclipuri, cărți albe, infografice și multe altele, cu scopul de a vă atrage publicul către dumnaeavoastră, de a-l implica și de a vă stabili autoritatea și de a vă genera publicul să facă ceva. Orice lucru care conține conținut ( sub oricare dintre formele sale ),ce duce la generarea unui public ce are nevoie de acel conținut reprezintă marketing de conținut.
Marketingul pe mobil
Sunt printre promotorii maketingului pe mobil fie prin intermediul aplicatiilor dedicate dar si prin transmiterea de mesaje de tip Push sau SMS ori cu ajutorul publicității prin intermediul jocurilor pe mobil . Companiile din întreaga lume își schimbă mai mult din bugetul publicitar în mobil, deoarece consumatorii petrec mai mult timp pe dispozitivele lor mobile mai mult decât pe orice alt dispozitiv.
Ca orice lucru ce ține de natura umană marketingul online este în continuă evoluție și schimbare.
O mare parte din aceasta poate fi combint cu marketing-ul offline.De exemplu, invitarea persoanelor pe care le întâlnești …. online la un eveniment ….. offline local pe care îl găzduiești.
Marketingul online este cuprinzător dar foarte eficient pentru a ajuta companiile de toate dimensiunile să localizeze și să transforme potențialii interesați, în clienți.