Articole


Service-urile auto pot îmbrățișa tehnologia mesageriei text

Marketing pentru service-uri auto Dacă cineva primește un mesaj text, este mai probabil să-l citească rapid și să răspundă la acesta. Până acum 10-15 ani, reprezentanții service-urilor comunicau preponderent cu clienții prin telefon. (Nu smartphone-uri; acestea nu apăruseră încă.)Acum, este o lume cu mai multe canale de comunicare. Departamentele de vânzări sau relații clienți – în special la service-rile mici și medii – ar trebui să le folosească pentru a rămâne în contact cu clienții și, în special, pentru a spori probabilitatea ca aceștia să respecte programările de service.Cu cât sunt mai multe remindere pentru clienți, cu atât este mai […]

Marketing pentru service

Codul QR pentru afaceri – idei de folosire

Codurile QR se folosesc de peste douăzeci de ani, dar până de curând (5-6 ani) nu au fost utilizate pe scară largă, cu toate acestea, cu popularitatea tot mai mare a smartphone-urilor și aplicațiilor de scanare a codurilor de bare, proprietarii de afaceri găsesc noi modalități din a profita de tehnologia codurilor QR. Deși trimiterea oamenilor pe pagina de start a site-ului tău este o soluție destul de folosită, și e destul de ok, există și alte modalități mai eficiente de a utiliza codurile QR, pentru a-ți face cunoscută afacerea și pentru a-ți servi publicul. Să aruncăm o privire la […]

Coduri QR

Marketingul local – sfaturi și idei

Marketingul local este important pentru orice întreprindere mică indiferent dacă vinde dintr-un magazin sau dacă afacerea este bazată în principal pe internet; poți constata că marketingul local este încă de mare ajutor. Iată câteva sfaturi care să te ajute să-ți construiești campania de marketing local: Construiește-ți reputația. Nimic nu asigură succesul de marketing local mai mult decât aprecierea clienților. Creează-ți o bună reputație de afaceri, trecând peste ceea ce se așteaptă de la tine și oferind un serviciu excelent pentru clienți. Mulți clienți sunt dispuși să plătească un pic în plus pentru a obține servicii excelente și atenție individualizată. Construindu-ți […]


triere email

Emailul, managementul timpului și productivitatea. Bazele metodei Inbox Zero

Probleme fundamentale ale emailului Iată cum definește de Merlin Mann inbox zero: „Este vorba despre calea de a vă revendica emailul, atenția și viața. Asta înseamnă „zero?” Nu despre numărul de mesaje din căsuța de e-mail, ci cât din atenția creierului tău este în acea căsuță. Mai ales când nu vrei să fie. Asta e tot. ”- Merlin Mann Emailul a apărut de câțiva zeci de ani, iar acum este folosit de toți.  Dar de ce este un lucru atât de rău? Conform unui studiu  – nu din România … , un lucrător mediu din SUA petrece 6,3 ore pe […]