Marketingul local – sfaturi și idei



Marketingul local este important pentru orice întreprindere mică indiferent dacă vinde dintr-un magazin sau dacă afacerea este bazată în principal pe internet; poți constata că marketingul local este încă de mare ajutor. Iată câteva sfaturi care să te ajute să-ți construiești campania de marketing local:


Marketing local
Marketing local restaurant

Construiește-ți reputația.

Nimic nu asigură succesul de marketing local mai mult decât aprecierea clienților. Creează-ți o bună reputație de afaceri, trecând peste ceea ce se așteaptă de la tine și oferind un serviciu excelent pentru clienți.

Mulți clienți sunt dispuși să plătească un pic în plus pentru a obține servicii excelente și atenție individualizată. Construindu-ți afacerea astfel încât să poți oferi acest lucru, te asiguri că îți poți păstra clienții mai mult timp și chiar să îți crești puțin evaluarea pe platformele specifice în unele cazuri.

Impraștie vestea.

Spuneți localnicilor despre afacerea ta utilizând o abordare cu mai multe niveluri. Trimiteți fluturași (flyere) sau scrisori în zona locală. Plasează cartea de vizită pe mai multe panouri publicitare. Abordează alte companii cu servicii conexe, astfel încât să vă promovați reciproc serviciile. Poate ziarul local să spună câteva lucruri despre afacerea ta

Când vrei să atragi atenția, este întotdeauna cel mai bine să încerci mai multe abordări din zone diferite (online-offline) pentru a vedea care funcționează cel mai bine pentru afacerea ta. De asemenea, trebuie să anunți prietenii și familia că ai început afacerea și cereți-le să vă ajute să răspândiți vorba.

Folosiți media gratuită.

Dacă poți, este foarte util să ajungi la ziarul sau postul local de televiziune pentru a face o poveste despre afacerea ta . În primul rând, multe medii caută povești demne de știri, așa că gândește-te ca la o oportunitate fantastică pentru toți cei implicați nu numai un serviciu de care ai nevoie.

Când oamenii văd un anunț știu că cineva încearcă să le vândă ceva. Cu toate acestea, dacă aceiași oameni aud despre afacerea ta prin intermediul presei locale, este mai probabil să arunce o privire mai atentă asupra afacerii tale Atenția media poate, de asemenea, să însemne mai multă credibilitate pentru afacerea ta.

Cel mai bun mod de a atrage atenția mass-media gratuită pentru marketingul local este să scrii un comunicat de presă. Nu este chiar atât de dificil de făcut. Cel mai dificil este că trebui să găsești un unghi în care să-ți prezinți povestea de o manieră interesantă pentru cititor apoi să o distribui în mai multe media locale. Cu puțin noroc, vei găsi în presa locală în căutarea de noi povești pe cineva care să o includă și povestea ta.

Găsirea clienților la nivel local nu trebuie să fie dificilă. La început este nevoie de puțin efort și timp, însă, odată ce îți construiești o reputație locală, vei continua să atragi aceleași persoane către afacerea din ce în ce mai des. Mai mult decât atât, vor spune tuturor prietenilor și familiei lor despre tine și serviciile tale.

Marketing local
Marketing local

Marketing local online folosind GMB

În această nouă lume interconectată, transmiterea de recomandari contează mai mult ca niciodată – de aceea trebuie să convingeți clienții să scrie recenzii sau recomandari.

Cu ajutorul Social Media, este mai ușor decât oricând ca oamenii să solicite recomandari și referinte din partea prietenilor și a membrilor familiei – iar acestea au o influență impresionantă . Iată un articol încă actual cu privire la acest subiect.

Ai nevoie de ajutor? My1pp  oferă servicii de consultanța și colaborează cu diferite afaceri pentru a crea și implementa strategii de marketing local. Aceste strategii sunt centrate pe nucleul afacerii tale, pe ce servicii și ce produse oferă clienților. My1App te va ajută să creezi un plan de marketing detaliat, mesajul de marketing și mixul de marketing adecvat pentru a transmite mesajul. Împreună vom urma apoi planul pentru a executa și implementa strategia de marketing.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *