Service-urile auto pot îmbrățișa tehnologia mesageriei text


Marketing pentru service-uri auto

Marketing pentru service

Dacă cineva primește un mesaj text, este mai probabil să-l citească rapid și să răspundă la acesta.

Până acum 10-15 ani, reprezentanții service-urilor comunicau preponderent cu clienții prin telefon. (Nu smartphone-uri; acestea nu apăruseră încă.)
Acum, este o lume cu mai multe canale de comunicare. Departamentele de vânzări sau relații clienți – în special la service-rile mici și medii – ar trebui să le folosească pentru a rămâne în contact cu clienții și, în special, pentru a spori probabilitatea ca aceștia să respecte programările de service.
Cu cât sunt mai multe remindere pentru clienți, cu atât este mai probabil să păstreze programarea. Vă menține programul plin și păstrează atelierul ”cu motoarele turate”
Ca agenție de marketing recomandăm așadar reprezentanților să se bazeze mai mult pe mesaje text și e-mailuri decât pe apeluri telefonice pentru a reaminti clienților serviciilor programările viitoare. 


Iata de ce:


Apelurile telefonice sunt deseori văzute, nu se răspund la ele apoi ajung în cel mai bun caz la mesageria vocală. Dar dacă cineva primește un mesaj text, este mai probabil să-l citească rapid și poate chiar să se răspundă la acesta. Oamenii folosesc și țin pasul cu formele de comincare electronice în viața de zi cu zi. De asemenea, este mai ușor, din punct de vedere al volumului de lucru al recepției sau serviciului clienți, să se folosescă mesaje text.

Odată ce vehiculul ajunge la service, trimiterea de mesaje text și e-mail sunt modalități excelente prin care să se țină clienții la curent cu progresul lucrărilor de reparații sau întreținere ulterioare.
Puteți utiliza text și e-mail pentru a aproba o anumită lucrare. Clienții pot primi actualizări despre progresul reparației și pot da răspunsuri, „ da ”sau „ nu” la cererile de aprobare a lucrării.

Aceste mesaje ar trebui să includă și un număr de telefon direct de contact, în cazul în care proprietarul unei mașini dorește să sune pentru a pune întrebări sau pentru a discuta și alte aspecte cu reprezentanții, cu privire la lucrările de service.
Recomandăm ca service-urile auto să pună la dispoziția tehnicienilor, soluții video prin care să se prezinte cliențior problemele găsite la vehiculele pe care le întrețin. Consilierul de service trimite apoi clientului un mesaj text care include un link către video care arată zone ale vehiculului care implică probleme de reparații sau întreținere.
Videoclipurile sunt eficiente chiar și pentru întreținerea de rutină, nu numai pentru a reparții. Tehnicianul auto poate face inspecții în multipunct, iar aceste imagini video pot arăta lucruri precum uzura benzii de rulare a pneurilor sau uzura plăcuțelor de frână care ar putea fi necesare acum sau în perioada următoare.

Abordând procedurile de lucru țn acest mod, cel mai probabil clientul va  concluziona de genul: „Nu trebuie doar să-i cred pe cuvânt; îți susțin argumentare cu un videoclip sau fotografii relevante. Ceea ce spun în mesajul text sunt arătate în acest  videoclip atașat. ”
Reminderele și memento-urile de întreținere pe bază de mesaj text dar și a e-mailurilor trimise clienților prin intermediul sistemului CRM (gestionare a relației cu clienții ) al oricărui service, readuc clienții și îi fac să revină în mod constant, așa cum ar trebui să fie și să păstreze brandul micului atelier în constant în mintea clientului. Este de asemenea o parte importantă a menținerii atelierului cu un program optimizat și un factor de maximizare a productivități.


Vă putem ajuta cu consiliere și integrare a mulor soluții de mesagerie text, video și implementare a proceselor de lucru în orice service auto, fie acesta mic sau mare.


Pentru contact vă rugăm să completați datele de la pagina aceasta. 


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *