Prezența online a firmei tale: 8 greșeli ale întreprinderilor mici


 

Prezența online a firmei tale

Investiția oricarei firme în a construi o prezența online, poate fi una dintre cele mai înțelepte decizii pentru orice afacere din zilele noastre. Cum majoritatea clienților dumneavoastră activează pe internet, elementele online – executate în mod corespunzător – pot face diferența în campania de marketing ce o doriti.

Acestea fiind spuse, având o puternică prezență online, merge dincolo de a construi un site web și de a avea conturi pe toate platformele sociale. Luând în serios prezența online, tot ceea ce conteaza este suma de eforturi ce sunt necsare pentru a rămâne vizibil și relevant pentru clienții dvs.

Drumul înainte este lung și nu este lipsit de obstacole.

 

Dacă sunteți gata să vă ocupați de afacerea dumneavoastra în mediul online, asigurați-vă că evitați aceste 8 greșeli comune.

 

8 greșeli ale întreprinderilor mici

1. Nu aveți un site web

Cum majoritatea persoanelor interesate de ceea ce oferiti se află online și cum numarul acestora este in crestereă, nu vă puteți permite să nu aveți un site web.

Chiar dacă vă considerați a fi o afacere în principal offline – cum ar fi un salon sau o cafenea – având un site web funcțional vă poate ajuta să deblocați potențialul imens de afaceri și să deschideți calea unor relații mai puternice offline cu clienții dvs.

Luați, de exemplu, furnizorii de informații despre imobiliare; în timp ce siteurile lor permit spectatorilor să navigheze prin intermediul proprietăților disponibile, au, de asemenea, o secțiune de blog care conține articole care variază de la subiecte cum ar fi tendințele pieței imobiliare la garanția constructorului! Brandul construiește astfel relații cu clienții, oferind sfaturi utile în plus față de ofertele de  cu proprietăți.

2. Aveti un site … nu prea bun

Primele impresii contează și acest lucru este valabil și pentru mediul online! În afară de faptul că aveți un site web atrăgător, trebuie să vă asigurați că mesajul pe care încercați să îl transmiteți clienților dumneavoastră este clar prezentat. Imaginile frumoase, conținutul de calitate și timpul de încărcare mai rapid sunt la fel de importante. Comletați-vă adresa și informațiile de contact în locurile cele mai vizibile, deoarece site-ul dumneavoastră. ar putea fi primul punct de contact pentru clienții noi.

3. Nu este optimizat pentru mobil

Potrivit companiei Statista, dispozitivele mobile au reprezentat 49,74% din numărul de vizionări ale site-urilor web din întreaga lume în 2017. În plus, sa estimat că numărul utilizatorilor de smartphone-uri va ajunge până la 2,5 miliarde în 2019! Este de la sine înțeles că un site web care este optimizat pentru utilizatorii de telefoane mobile este esențial pentru toate companiile.

Ce trebuie să faceți pentru a vă optimiza site-ul pentru mobil?

Ar trebui să se încarce în 3 secunde
Mesajul dumneavoastră cheie sau elementul de vânzare să atragă primul privirea
Ar trebui să fie ușor de navigat
Ar trebui să aibă o Chemare la Acțiune (CTA) – call to action clară și ușor de înțeles. Pentru site-ul nostru, principalul obiectiv este să ne întâlnim cu proprietarii micilor afaceri pentru a le prezenta Aplicatia Demo Gratuita.

4. Nu creați anunțuri specifice dispozitivului

Rețineți că comportamentul și intenția de căutare diferă foarte mult în rândul utilizatorilor desktop și al utilizatorilor de telefoane mobile.

Desktopurile sau tabletele sunt utilizate în scenarii similare, iar acești utilizatori de dispozitive nu sunt, de obicei, gata să se achiziționeze – caută doar mai multe informații. Pe de altă parte, utilizatorii de telefoane mobile caută rezultate rapide și sunt mult mai probabil să răspundă la CTA. Nu trebuie să mai spunem că de anunțul dumneavoastră ar trebui modificat corespunzător pentru fiecare categorie de dispozitive.

Mai mult, anunțurile optimizate pentru dispozitive mobile au o rată de clic mai mare pe dispozitivele mobile, comparativ cu anunțurile care nu sunt optimizate.

Așadar, setați o preferință mobilă pentru anunțurile dvs. pe Google și fiți creativi prin intermediul anunțurilor dumneavoastră și al CTA-urilor. Asigurați-vă că activați extensiile de apel pentru a permite apelarea cu o singură atingere.

5. Nu este accesibil

Este posibil ca clienții potențiali să vă caute mai întâi pe internet, iar dacă aveți o prezență online puternică pe platforme, aceasta vă va oferi un avantaj competitiv față de ceilalți jucători. Mai mult, afacerea poate rămâne deschisă 24 de ore din 24 cu puterea Internetului. Indiferent dacă vă ajutați publicul cu sfaturi și trucuri, informații aprofundate, indicații de orientare sau altele, sunteți sigur că veți crea relații mai puternice cu aceștia.

Asigurați-vă că afacerea dvs. este accesibilă clienților dumneavoastă, făcând disponibile ușor informațiile de contact. Nu obligați clienții să vă contacteze sau să facă plăți într-un anumit mod; să fie deschisă tuturor formelor de comunicare, pe canale și să diversifice opțiunile de plată.

6. Prezentarea pretutindeni

Construirea prezenței online nu înseamnă că trebuie să aveți un cont pe toate platformele sociale. Există un astfel de lucru ca “prea mult”, și nu vreți să realizați mai târziu că ați mâncat mai mult decât puteți mesteca! Veți avea site-ul web, blogul dvs. și alte publicații tradiționale pentru a gestiona, deci alegeți alte puncte de desfacere în funcție de utilizatorii platformei și ce doriți să le transmiteți acestora.

Rețineți că va trebui să reîncărcați conținut diferit pentru toate rețelele. Partajarea acelorași lucruri pe toate platformele nu vă va ajuta să ajungeți la publicul vizat. Veți ajunge, de asemenea, cu adepți plictisiți. Cheia pentru a decide unde să fie prezent este înțelegerea în care clienții dvs. petrec timpul. Dacă este vorba despre Facebook, atunci mergeți acolo. Dacă este mai probabil să navigheze pe LinkedIn, creați o prezență prin LinkedIn etc.

7. Sa nu implementati SEO locală

Într-un sondaj, 89% dintre participanți au declarat că au căutat o afacere locală pe smartphone-ul lor cel puțin o dată pe săptămână. Acest lucru înseamnă doar un singur lucru: nu puteți ignora SEO local dacă doriți să vă construiți prezența online a afacerii.

Chiar dacă doriți să ajungeți la o audiență globală cu SEO la nivel global, implementarea unei campanii locale va recompensa afacerea dvs. cu clasamente bune pe pagina cu rezultatele căutării pentru zona dumneavoastră.

Acest lucru poate spori vizibilitatea afacerii dvs. și poate oferi expunere utilizatorilor de Internet locali. Sporiți SEO local prin încorporarea cuvintelor cheie locale în conținutul site-ului web și optimizarea meta tagurilor. În plus, încorporarea unei hărți Google pe pagina dvs. de contact “Contactați-ne” și verificarea înregistrării companiei dvs. pe Google My Business vor fi de asemenea de ajutor.

8. Să abandonați totul

Indiferent dacă este vorba de un site nedezvoltat sau de o pagină Facebook care nu este monitorizată, renunțarea la eforturile dvs. de a construi prezența online a afacerii dumneavoastră poate fi în detrimentul imaginii dvs. De exemplu, dacă un potențial client intră pe pagina dvs. Facebook sau Twitter, care a fost inactivă pentru o perioadă lungă de timp, ei sunt obligați să se întrebe dacă sunteți încă în afaceri, în cele din urmă să meargă la concurență.

Dedicarea eforturilor dvs. înseamnă, de asemenea, lipsa în conversațiile de social media relevante pentru afacerea și industria dvs. și întreruperea legăturilor cu adepții dvs. De cele mai multe ori, întreprinderile își abandonează eforturile de a construi prezenta online de calitate numai pentru că nu pot vedea venituri din investiții.

 

Este necesar să vă dați seama că acesta va fi un proces pe termen lung și vă recomandăm să vă modernizați strategia, dacă este necesar.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

18 − five =