Platforme social media; ce să folosești


Platforme Social Media

Ce folosesc eu, nu știu dacă ți se potrivește

 

Au apărut în ultimii 10 ani numeroase platforme online disponibile în domeniul social media. Întrebarea de 100 de puncte este care dintre ele lucrează pentru tine sau se potrivește nevoilor tale. Este evident că nu pot da răspunsul în mod specific, deoarece depinde de nevoile și obiectivele tale; aici sunt însă câteva dintre platformele mele preferate.

 

social media preferate

 

 

 

Instagram

Instagram este în prezent una dintre cele mai de success platforme social media din listă. Acest site este despre conținutul vizual. Fiecare postare este o fotografie sau un videoclip – este simplu. Fie că vei posta fotografia ta, a animalelor de companie, a copiilor, a afacerii, a produselor sau a experiențelor de viață aleatorii, totul este documentat ca fotografie (sau video). Poți adăuga descrieri și comentarii la fotografii, pentru a adăuga alte niveluri de implicare. Și cu Instagram Story (conținut de scurtă durată care expiră după 24 de ore) care domină strategia de creștere Instagram, ai două domenii diferite pe Instagram pentru a interacționa cu adevărat cu publicul tău țintă. Cheia pentru a crește audiența ta pe Instagram este să aveți un ” bio ” cuprinzător, care descrie într-adevăr marca ta. Fiți personali și fideli vocii tale de brand. Instagram este foarte asemănător Twitter-ului, deoarece nu ești în măsură să aprobi cine te urmează, decât dacă faci contul privat. Deci, fii atent la ceea ce postezi- oricine poate vedea aceste fotografii!

 

Poți să mă urmezi pe Instagram la @my1app

 

Facebook

Facebook este cea mai mare platformă media din lume care îți permite să împărtășești tot ce îți poți imagina. Fiind cea mai mare platformă, Facebook îți poate oferi cea mai largă posibilitate de dezvoltare a mărcii tale sau de schimb de informații despre afacerea tine. În opinia mea, fiecare afacere ar trebui să aibă un profil pe Facebook. Pagina de profil îți permite să definești cine ești și să postezi în toate formatele: text (fără limite de caractere), fotografii, videoclipuri și legături de site. Asigură-te că ai configurat pagina “Despre” și toate informațiile de contact pentru compania sau marca ta Facebook devenind astfel o sursă excelentă de partajare a conținutului, și astfel încât conținutul tău să devină valoros și ușor de retransmis. Fotografiile oferă, în general, cea mai mare distribuire, dar nu posta doar ceva deoarece este “drăguț” – asigură-te că este relevant pentru marca ta.

 

Poți să mă urmezi pe Facebook la https://www.facebook.com/my1app/

 

 

LinkedIn

LinkedIn este site-ul de networking pentru profesioniști care te conectează cu alți profesioniști din întreaga lume. Opinia mea este că toți implicați în vânzări și afaceri, ar trebui să fie pe LinkedIn. Asigură-te că profilul tău este public și este setat corespunzător! Ar fi de dorit ca totul să fie setat corect în profilul Linkedin: fotografia, titlul, rezumatul, poziția curentă și talentele tale. Acest site nu este pentru vânătoare de locuri de muncă, așa cum s-ar crede – este pentru construirea unei rețele! Aceste rețele de persoane te vor ajuta să-ți dezvolți imaginea de marcă, să împărtășești informațiile, să primești feedback, să ofere potențiali clienți afaceri tale și să te ajute  la generarea de conversii; LinkedIn este o platformă de rețele virtuale 24/7.

Profilul tău este partea cea mai importantă. Oamenii probabil te vor căuta pe tine, nu neapărat marca ta. Asigură-te că vei păstra profilul actualizat, examinându-l și actualizându-l cel puțin o dată la 6 luni. Dincolo de reluarea experienței, poți include liste de abilități și talente; educație și certificări; și liste de proiecte, site-uri Web sau cărți pe care le-ai publicat.

Există, de asemenea, o multitudine de grupuri la care te poți alătura pentru a-ți dezvolta rețeaua. Găsește grupuri locale, grupuri legate de industria în care activezi, grupuri din școala și orice alte genuri ce corespund obiectivelor tale.

Transmite articole în aceste grupuri, comentează la alte postări ale membrilor și participă activ la aceste comunități. De asemenea, trebuie să ai o pagină de afaceri pe care alți utilizatori să o poată urmări și care să conțină informații specifice legate de afacerea și industria ta. Anunțurile pot fi de orice natură și ar trebui să aibă un program regulat, așa cum este stabilit de strategia ta Social Media.

 

Puteți să vă conectați cu mine pe LinkedIn aici

 

 

Twitter

Twitter este site-ul de microblogging cel mai cunoscut pe în lume și care vă permite să partajați gândurile și informațiile în timp real, cu singura restricție de a fi concis în 280 de caractere. Fiecare post, numit “tweet”, vă permite să vă împărtășiți gândurile cu Twitter-ul. Puteți partaja text, videoclipuri, fotografii sau link-uri. Puteți, de asemenea, să “re-scrieți” alte postări, împărtășind astfel alte informații valoroase cu cei ce te urmăresc. Utilizarea Twitter te ajuta să dezvolți abilitățile de concizie! Deși nu există niciun standard pentru frecvența postărilor, trebuie să dai tweet sau re-tweet în mod regulat și frecvent.

Poți să mă urmărești pe Twitter la @My_1_App

 

 

YouTube

 

YouTube este platforma de partajare video, deținută de Google, ce oferă cel mai mare motor de căutare pentru videoclipuri. Videoclipurile reprezintă o modalitate excelentă de a distribui informații despre marca ta. Videoclipurile pot fi de orice stil și varietate.

Crează propriul canal în care vei încărca videoclipurile pe care le crezi  pentru a reprezenta marca ta. Poți face videoclipuri cu stil de interviu informative sau videoclipuri de tip webinar pentru a oferi un conținut valoros adepților tăi. Faceți videoclipurile cât mai “reale” și angajante pentru publicul țintă. Conținutul poate fi puțin mai promoțional, despre marca sau produsul tău, dar păstrează-l interesant și poate puțin conversat. Poți include, de asemenea, bâlbele inerente sau poți face un video cu greșelile de la ”turnare”- acestea arată adepților tăi că ești o persoană “reală” cu care  pot relaționa.

 

Poți să mă urmărești pe YouTube la My1App

 

Pinterest

 

Pinterest este site-ul specializat pentru conținutul foarte vizual, care vă permite să “fixați” imaginile pe panouri de interes.

Deși acest site a început ca un site de distribuire de preparate și rețete, acesta a evoluat rapid într-unul dintre cele mai bune site-uri de transmitere a conținutului. Tot ceea ce este postat se face doar în ​​scopuri de transmitere de conținut, așa că asigurați-vă că este atractiv din punct de vedere vizual și conectează fotografiile și imaginile înapoi la site-ul tău pentru a genera trafic suplimentar. Fotografiile, infografiile, imaginile, etc. sunt tot atâtea forme de transmitere de conținut foarte interesant pe Pinterest. De asemenea, puteți include descrieri de până la 500 de caractere. Nu uita să introduci întotdeauna adresa ta de site în descriere!

Poți să mă urmezi pe mine sau pe panourile mele pe Pinterest la Paul-Marius Dinu

 

WordPress

WordPress este una dintre cele mai mari platforme de blogging, iar versiunea standard este gratuită. Puteți opta pentru upgrade pentru funcții suplimentare. Există și alte platforme de blogging similare , dar eu consider că WordPress oferă funcționalitatea necesară și este cea mai ușor de utilizat. Site-urile de blogging îți permit să creezi în mod regulat un conținut nou și să îl stochezi pentru a putea fi văzut de toți.

Blogul tău pot fi text sau cu conținut video și îți oferă libertatea de a scrie cât dorești – totuși, ține cont de faptul că alții nu vor să citească atât de mult. Acest lucru îți va  permite să arăți într-adevăr lumii cine ești și punctul tău de vedere în privința unui  subiect de interes. Toate companiile și brandurile ar trebui să aibă un blog, fie pe site-ul lor, fie pe un site de bloguri. Căutările Google încorporează acum criterii noi care caută conținut nou, relevant și frecvent, iar blogging-ul îți permite să păstrezi clasamentul site-ului tău în căutările Google.

 

Nu am adăugat Google+ întrucât decizia Google este de a închide în curând această platformă social media din lipsă de interes a utilizatorilor și a unor breșe de securitate.

Google a admis că Google+ nu a reușit să obțină o adoptare largă a consumatorilor sau dezvoltatorilor de la introducerea sa. Compania a arătat că utilizarea și implicarea Google+ este chiar mai mică decât ar fi putut bănui, deoarece 90% din sesiunile de utilizatori au durat mai puțin de 5 secunde.

Așa că o platformă mai puțin….

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one × one =