Cum va beneficia industria de sănatate și fitness de aplicațiile pentru mobil


 

Sănătatea, va deveni o prioritate pentru un număr din ce în ce mai mare de persoane, iar o componentă centrală a acestei tendințe este fitness-ul. Odată cu această creștere a interesului pentru urmarea unui program de fitness, devine inevitabila cererea pentru săli de gimnastică, instructori, și experți, și toate aceste, în competiție pentru a capta interesul clienților conștienți de sănătate lor.

Este o industrie globală de 3 mii de miliarde  de euro cu nișe diferite. Nu contează dacă abordarea dvs. este globală, științifică, specifică unui program sau o metodă ce se rezumă la a spune clienților să mănânce doar sănătos și să facă exercițiile, ceea ce contează este faptul că sala de sport să se distingă în nișă.

 

Ca și în majoritatea lucrurilor din aceste zile, căutarea unui individ pentru a deveni mai sănătos începe de obicei online.

Aproape trei sferturi dintre oameni au cercetat online tendințele de sănătate și fitness în 2016. Primul instinct al unui proprietar al sălii de gimnastică ar putea fi să construiască un site extraordinar. Deși nu este chiar o idee rea, ar fi mai bine să aveți o aplicație mobilă.

Oamenii sunt atașați de telefoanele lor, după cum demonstrează aproape toți cei de la o sală de gimnastică fie că le au legate la braț sau la piept. Acest lucru este și mai adevărat pentru cei din generația Y ( cei născuți după anii 90 ) și obișnuiți cu dipozitivele de înaltă tehnologie. Oamenii se folosesc de dispozitivele lor pentru a-i ajuta cu tot ceea ce fac, iar asta include și fitness-ul.

Iată ce poate face o aplicație mobilă dezvoltată pentru o sală de gimnastică și de ce o sală de fitness ar trebui să o aibă.

 

Motivele pentru care sălile de fitness ar trebui să aibă o aplicație mobilă

 

  • Social Media: Marketing prin social media joacă un rol foarte important în strategia de afaceri a unei săli de sport. Este în esență imaginea și personalitatea lor online. Este adesea calea principală prin care interacționează cu potențialii membri. Se joacă, de asemenea, cu obiceiurile celor din generația Y și din noil generții, care tind să aibă încredere în informațiile  despre sănătate și fitness, împărtășite de colegii lor pe social media. O aplicație mobilă vă poate ajuta să vă asigurați că sala dvs. de sport este cea care distribuie această informație.
  • Crearea și optimizarea conținutului: Dacă sala răspunde entuziaștilor de ”heavy lifting” sau mulțimii de amatori de gogosi și pizza care dorește să facă exerciții ușoare de câteva ori pe săptămână pentru a ”echilibra” lucrurile, o aplicație mobilă vă poate asigura că produsul dvs. este promovat către persoanele potrivite și care doresc să îl cumpere. Nu este suficient să oferiți produsul dvs. numai într-o locație fizică. Consumatorii de fitness și sănătate caută o experiență personalizată, nu doar un program de exerciții fizice. Conținutul de mare valoare și informatia, bazată pe SEO, este esentială.

 

  • Influencer Marketing: Gândiți-vă la marketing în același mod ca și planurile de exerciții și echipamente. Mașinile și rutinele de acum douăzeci de ani continuă să funcționeze, în ceea ce privește intrarea în formă, dar echipamentele moderne și regimurile mai noi sunt mai bune. Sau, cel puțin, așa puteți aduce noi membri care sunt influențați de următoarul trend. Un alt lucru important pe care trebuie să-l țineți cont este faptul că reclamele nu mai au efectul dorit atunci când vine vorba de utilizatorul sală de gimnastică aparținând noii generații. Ei caută informații tangibile în care să poată avea încredere. O modalitate prin care sălile de gimnastică fac acest lucru o reprezintă brand-uirea efectivă a trainerilor și promovarea acestora sau prin oferirea unui antrenor virtual. Postările bloggerilor de succes sunt de zece ori mai profitabile decât o reclama pe un banner.

 

  • Platforme de abonați: cel mai fiabil flux de venituri pentru săli de sport sunt de la membri abonați și taxe de membru. Acest venit rezidual este neprețuit. O aplicație poate adăuga valoare pentru calitatea de membru al unui utilizator, permițându-i să vadă programul de cursuri, evenimentele viitoare și programele. De asemenea, le poate oferi memento-uri pentru a merge la antrenament. Unul dintre principalele motive pentru care oamenii renunță la săli de sport sunt pentru că au ieșit din obișnuința de a merge la sala. O aplicație le poate păstra obișnuința, reamintindule și motivândui să plece ”la sală”
  • Video Streaming pentru exerciții: Tehnologia a reușit acolo unde firmele nu pot ajunge, adică dincolo de zidurile sediului lor. Sălile nu sunt diferite. Clasele pot fi difuzate, fie live, fie înregistrate, pentru membrii care nu pot ajunge într-o locație fizică. Antreprenorii pot posta videoclipuri în care oferă sfaturi despre exerciții fizice și nutriție. Este posibil chiar și pentru traineri să ruleze câte una pe o sesiune prin intermediul aplicației pentru membrii din afara orașului.
  • Gestionarea reputației online: Reputația mărcii este mai importantă ca niciodată și vitală pentru succesul pe termen lung. Aproape toți utilizatorii vor cerceta online un produs sau un serviciu înainte de a-l cumpăra, inclusiv abonamentul la o sală de fitness. Utilizați tehnologia pentru a arăta membrilo potențiali de ce sala dvs. este cea mai bună, care este focusul și prin ce vă diferențiați de alte zeci de alte săli . Având o modalitate prin care utilizatorii aplicației dvs. să facă comentarii și să vă evalueze sala de fitness este o modalitate excelentă de a vă asigura că reputația dvs. online este una bună.
  • Soluții de urmărire și antrenament pentru fitness și antrenament: Tehnologia și fitness-ul au mers mereu mână în mână, ceea ce face ca tendința tehnologiei care poate fi purtată să urmărească antrenamentele nu este o surpriză. Sprijinul aplicațiilor pentru aceste noi dispozitive, un astfel de progres de sincronizare și de urmărire, poate duce la atragerea și păstrarea de noi membri.
  • Exerciții de antrenament și fitness personalizate: Oamenii doresc o experiență personalizată, în loc să facă parte dintr-o abordare de tipul ”mărime universal”sau de linie de asamblare de fabrică. Aplicațiile permit utilizatorilor unei săli de fitness să își personalizeze experiențele de antrenament. Aceștia pot fi un antrenor virtual, un planificator de exerciții în timp real sau chiar un amic de buzunar.

Soluții de aplicații mobile pentru secolul XXI

  • Trebuie să fiți acolo unde sunt utilizatorii : ​​Noua generație și cei din generația Y vor fi membrii dvs. principali ai salii de sport, sunt cunoscători ai tehnologiei, și sunt  în mod constant în mișcare. Există o șansă bună ca unele dintre aceste tehnologii să poată fi purtate. Ei au intersectat liniile dintre muncă și timp liber iar stilul lor de viațăeste legat de proximitate. ”Aproape de mine” reprezintă locul  unde caută bunuri și servicii de lângă locația lor, adică o cafenea “lângă mine” sau o sală de sport “lângă mine”. Căutările cresc cu o rată de 146% pe an, iar o parte esențială a ceea gasesc clienții în căutările lor  “lângă mine” sunt aplicațiile mobile dezvoltate pentru afacerile locale. Când oamenii fac aceste tipuri de căutări, ei se angajează deja să facă o achiziție. Dacă nu te văd în rezultatele căutării, nu te vor alege. O aplicație mobilă va face parte din mixul de marketing.
  • Aplicațiile și implicarea în comunicare: Clienții se interesează de comunitatea în care trăiesc și doresc ca afacerile cu care se angajează să fie conștiente de etică și socială. Aplicațiile mobile pot realiza această conexiune și pot lăsa utilizatorul aplicației să intre în el făcându-le parte din orice efort. Aceștia pot face parte dintr-o cursă de 13,1 runde, mers pe jos de maraton, concursuri dure, etc., în cazul în care participarea acestora este în beneficiul unei organizații sau organizații de caritate orientate către comunitate, iar o aplicație poate ajuta la facilitarea acesteia.
  • Aplicații și video se potrivesc și se completează: Video este esențială pentru fiecare afacere de succes a viitorului, și aceasta include și fitness-ul. Membrii vor dori videoclipuri de antrenament streaming, videoclipuri motivaționale și oferte informative. Aplicațiile aduc streaming-ul la mâna utilizatorului.
  • Pachetul complet: aplicațiile mobile vă pot trimite mesajul către membrii sălii de fitness cu informații educaționale și de wellness care construiesc autoritatea mărcii dvs., încrederea și fac din sala dvs. de gimnastică primul loc pe care îl verifică când au întrebări sau nevoi.
  • Calitatea de membru: aplicațiile mobile pot oferi membrilor sălii de gimnastică o valoare adăugată, cum ar fi videoclipurile instructive, ghidurile virtuale și memento-urile de antrenament prin notificarea push. Acest lucru ajută, de asemenea, la ratele de reținere a membrilor, menținându-i angajați și în afara salii de fitness. O aplicație ar putea face, de asemenea, reînnoirea membrilor mult mai ușoară și convenabilă pentru utilizatori. O apăsare pe buton și sunt membri pentru încă un an.
  • Managementul reputației: Deoarece mai mulți oameni studiază o afacere înainte de a cumpăra un produs sau serviciu, este imperativ ca firmele să ia pași proactivi pentru a-și gestiona reputația. Aplicațiile mobile se pot conecta direct la locuri cum ar fi Google Maps și Facebook, unde instrucțiunile pot cere utilizatorilor să-și evalueze experiența și să lase feedback – toate integrate simplu și fără probleme în interfața aplicației.

 

Aplicațiile mobile aduc mari beneficii micilor afaceri- iar industriei Fitness și Welness în mod special

 

Succesul sau decăderea sălilor și afacerilor orientate spre fitness este decis de membrii lor, iar un număr din ce în ce mai mare dintre acești noi membri sunt cei din noua generație.

Deoarece noile generații  sunt atât de orientați spre tehnologie, sălile de gimnastică vor trebui să îmbrățișeze aceeași tehnologie pentru a avea succes.

 

Aplicațiile mobile sunt propuse utilizatorilor de săli de sport acolo unde se află (indiferent unde ar putea fi) și combinate cu tehnologia ”la purtător”, îmbunătățește experiența membrilor care, la rândul lor, sporesc afacerea în sala de gimnastică. Serviciile oferite  acum de o sală de fitness trebuie să se extindă dincolo de cei patru pereți ai sălii , sau, cu alte cuvinte, membrii se așteaptă să fie capabili să se antreneze la sala de fitness …  chiar și atunci când nu sunt acolo.

 

O aplicație mobilă le oferă ceea ce doresc – un pachet complet care inspiră, îi informează și adaugă valoare reală.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

thirteen − four =