Cum să măriți implicarea clienților cu ajutorul aplicațiilor mobile prin notificări push 1


 

Industria de telefonie mobilă este în plină expansiune, iar aplicațiile mobile domină complet această arenă. Companiile de toate dimensiunile văd avantajele de a avea o aplicație mobilă. Conform datelor recente, aproape jumătate dintre întreprinderile mici din USA, sunt așteptate să adopte o aplicație mobilă până în 2017.

mobile app adoption trends 2016

 

Cu toate acestea, pur și simplu având o aplicație nu este suficient pentru a câștiga pe utilizatorii de telefonie mobilă. Majoritatea oamenilor folosesc doar 6 până la 10 aplicații în fiecare săptămână. Iar când vine vorba de descărcări noi, numai 3,3% din aplicațiile Android și 3,2% din aplicațiile iOS au avut în continuare utilizatori activi după 30 de zile.

 

Deci, cum poți face ca utilizatorii să-ți descarce aplicația și, chiar mai important, să o folosească după instalarea inițială? Aplicația ideală este utilă, angajantă, chiar creatoare de dependență, astfel încât oamenii să o vadă ca o parte indispensabilă a rutinei lor zilnice.

 

Ar trebui să vă concentrați asupra acestor două valori: implicarea aplicațiilor mobile și reținerea aplicațiilor mobile. În timp ce ambele sunt metrici subiective, implicarea și reținerea ridicate fac ca o aplicație reușită să aibă succes. Mai precis, angajamentul se referă la modul în care utilizatorii activi sunt în aplicație (de exemplu câte sesiuni de utilizatori pe lună). Pe de altă parte, retenția se concentrează pe procentajul utilizatorilor de aplicații care se întorc la aplicație (de exemplu, câți utilizatori se întorc în 3 luni de la prima sesiune).

 

Aceste două valori combinate determină cât de interesantă este aplicația – cât de mulți utilizatori sunt angajați și loiali pentru o anumită aplicație. Pentru a face o aplicație ”lipicioasă”, este necesar ca utilizatorii să fie implicați și să se asigure utilizarea repetată. Pentru a face acest lucru, este nevoie de strategii de dezvoltare care să coreleze funcționalitatea și experiența aplicațiilor cu intenția și comportamentul mobil al oamenilor. Forbes precizează că “construirea și furnizarea de experiențe de excepție prin mobil va fi elementul central al strategiei de implicare a clienților în următorii 10 ani”.

 

Gândiți-vă în acest fel, dacă versiunea unică a aplicației dvs. de telefonie mobilă este doar un aspect bun, următoarele versiuni vor fi un sistem de angajament în profunzime. Scopul aplicației dvs. este de a ajuta oamenii să acționeze în momentele imediate de nevoie.

 

În acele momente, consumatorii se așteaptă ca brandurile să își răspundă nevoile cu relevanță în timp real. Potrivit Google, “micro-momentele reprezintă noul câmp de luptă pentru branduri”. Acestea au introdus termenul micro-momente pentru a discuta modul în care ar trebui să ajungem la clienți pe telefonul lor și aici sunt trei strategii esențiale:

 

Creșterea implicării utilizatorilor cu aplicațiile mobile începe cu aceste micro-momente și, probabil, cea mai importantă strategie în acest caz este să FII UTIL. Trebuie să fii util și să răspunzi nevoilor utilizatorilor în momentele critice. Aceasta înseamnă conectarea oamenilor la ceea ce caută în timp real și furnizarea de informații relevante atunci când aceștia au nevoie de ele. Așa cum spune Google, “Cu ajutorul telefonului mobil putem adăuga o înțelegere mai bogată a contextului către intenția de bază a consumatorilor. Acest context oferă perspective critice asupra comportamentului consumatorilor – și, prin urmare, indicii puternice pentru modul în care puteți fi cel mai relevant și mai util pentru persoanele în momentele de nevoie “.

 

Dar ce se întâmplă dacă nu sunteți de folos? Fără utilitate, consumatorii nu numai că vor merge mai departe, ci s-ar putea să nu se întoarcă vreodată. Doar 9% dintre utilizatori vor rămâne pe un site sau o aplicație mobilă dacă nu își satisfac nevoile (de exemplu, pentru a găsi informații sau pentru a naviga rapid).

Deci, dacă sincronizarea,calitatea și relevanța mesajului unei companii sunt importante, cum se traduce aceasta în comunicarea aplicației dvs.?

 

O strategie eficientă prin care aplicația să fie  utilă și de a deveni angajantă este prin intermediul notificărilor push:

 

  • Frecventa: A trimite sau a nu trimite, aceasta e întrebarea? Răspunsul la această întrebare constă în înțelegerea de către dvs. a audienței aplicației și a așteptărilor acestora. O modalitate excelentă de a afla mai multe despre utilizatorii dvs. este implementarea unui “centru de preferințe” în aplicația dvs., permițând utilizatorilor să selecteze subiectul în care doresc să primească notificări push despre și când. Doriți ca utilizatorii să fie receptivi la mesajul dvs., ca atare cunoașterea audienței este cheia utilizării notificărilor push pentru a încuraja angajamentul.

 

  • Sincronizare: Luați în considerare nu numai frecvența notificărilor push, ci și timpul din zi. Este important să trimiteți mesaje atunci când utilizatorii dvs. sunt activi deja pe telefoanele lor. De exemplu, timpul de prânz și seara devreme sunt momente în care oamenii se află ”pe telefoanele lor”. Determinați timpul ideal de trimitere utilizând testari de tipul A / B. Odată ce ați descoperit când cei mai mulți utilizatori se află în fața aplicației dvs., segmentați publicul pe baza atributelor acestora pentru a îmbunătăți ratele de răspuns. Firmele care utilizeaza segmentarea, au rate de raspuns de 4-7 ori mai mari decat cele care nu au.

 

  • Conținut: smartphone-ul este un mediu de marketing personal, iar utilizatorii aplicației se așteaptă să primească mesajele personalizate și importante. Utilizarea unui limbaj care transmite urgența (adică oferte de tip “oferta în perioada”) și relevanța (adică trimiterea acestuia către segmentul relevant) va readuce utilizatorii înapoi la aplicația dvs. Notificările Push au potențialul de a enerva destinatarii, așa că pentru a contracara acest lucru, conținutul dvs. trebuie să fie cinstit, util, amuzant, memorabil, clar, empatic și la modă. Întrucât notificările push au limite de proiectare și urmează un format de text standard, cuvintele dvs. trebuie să motiveze acțiunea utilizatorului.

 

  • Legăturile : legarea directă (link-ul) ghidează publicul dvs. exact unde doriți să intre în aplicația dvs. Acesta oferă utilizatorului o experiență mai bună, reducând în același timp obstacolele în completarea unei acțiuni dorite. De exemplu, dacă trimiteți o notificare push despre biletele de vânzare la un concert, puteți să vă conectați direct la o pagină de achiziție din aplicația dvs. Cheia aici este să prefigurezi căi pe care vrei să o utilizeze utilizatorii aplicației și apoi să-i trimiți în direcția corectă.

 

 

Prin identificarea acestor momente mobile ideale pentru a trimite mesaje clienților, aplicația dvs. va excela la “Fiind folositoare”. Prin stăpânirea artei de notificări push, aplicația dvs. va crește în mod semnificativ angajamentul pentru mobil, indiferent de tipul de aplicație pe care o aveți sau cum vă definiți angajamentul.


Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Un gând despre “Cum să măriți implicarea clienților cu ajutorul aplicațiilor mobile prin notificări push