Cât de aliniată este strategia dumneavoastră digitală cu tendințele clienților?


Imaginea preluata de la http://marketingmix.co.uk/

O vorba inteleapta spune ca: “Singurul lucru constant în viață este schimbarea”. 

 

Întreprinzatorii trebuie sa aprecieze schimbarea în toată gloria ei, haotica și provocatoare, in asa fel incat să țină pasul cu nevoile in continua schimbare ale clientilor, în timp ce caută de asemenea modele familiare de fiecare dată când există o schimbare în tendințele clienților.

 

Deși se pare că există noi platforme digitale lansate zilnic pentru a ajunge la clienți, publicul țintă nu le folosește în mod necesar pe toate. Cum aflăm însă unde își petrec clienții timpul ”digital” și cum folosim aceste informații pentru a ajunge la ei în mod eficient?

Există câțiva factori fundamentali pe care marketerii îi iau în considerare pe parcursul schimbărilor strategiei de marketing, pentru a afla cum să ajungă la clienții lor. 

Produsul, plasament, prețul și promovarea, sau cele patru P din marketing, sunt stabilite și instrumente eficiente pentru utilizarea în strategia de marketing digital.

Ce fel de produs sau serviciu vindeți?
Unde sunt clienții care caută acel produs sau produse similare?
Cât de mult sunt dispuși clienții să plătească sau cât de mult au plătit deja?
Când, unde și cum puteți folosi aceste informații pentru a vă promova produsul.

Se pare imposibil să se afle unde clienții își petrec timpul digital pentru a căuta produse sau servicii într-o platformă atât de vastă ca internetul. Folosind însă unele dintre regulile de bază, tradiționale de marketing vă va permite să țineți pasul cu tendințele complexe și moderne ale obiceiurilor de cumpărare ale clienților.

 

Dacă vindeți un produs orientat către un grup de nișă, aflați unde aceștia tind să caute acel produs prin intermediul motoarelor de căutare, a vizualizărilor de pagină și a numerelor de trafic ale site-urilor Web. Luând aceste informații, comercianții au o idee despre unde să-și împărtășească produsul digital și unde să evite cheltuielile și timpul necesar. Prin găsirea acestor informații, comercianții pot lua notă și de suma pe care au cheltuit-o clienții pentru produsul și unde le plasează la scară financiară. Cunoașterea climatului economic al publicului dvs. răspunde celor patru Ps, oferind marketingului o idee despre stilul de viață, fundalul și raționamentul pentru cumpărarea așa cum o fac.

 

Încercați să răspunfeți cât mai bine celor patru P, deoarece aceste sunt aceleași întrebări pe care clienții le pun atunci când caută un produs sau un serviciu.

Ce produs sau serviciu am nevoie pentru a-mi face viața mai bună sau mai ușoară?
Unde pot găsi rapid produse similare care s-ar putea să mă intereseze?
Cât de mult plătesc? Există o versiune mai ieftină a acesteia cu aceeași calitate?
Ce companii le vând cu cea mai semnificativă poveste, scop și mesaj în spatele produsului lor? (Cine o vinde cel mai bine, practic.)

Este adevărat că motivele pe care clienții le au pentru a cumpăra produse, s-au schimbat enorm în ultimii 15 ani, de când internetul a schimbat modul în care facem totul. Ceea ce a rămas oarecum constant este chestiunea care intră într-o achiziție. Ce caut, unde pot gasi, cat imi voi plati si ce poveste se afla in spatele produsului?

Acest lucru lasă marketingului digital sarcina de a împărtăși o poveste convingătoare cu privire la platforma care ajunge cel mai bine la client.

 

Pentru cine doreste sa afle mai mult, o resursa importanta este aici.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

three × five =