Aplicații pentru mobil sau site adaptat pentru mobil ( mobile-friendly )


 

În 2015, titlul mare a fost că utilizarea internetului mobil a depășit utilizarea internetului pe desktop. Acum, mai sunt multe de adăugat la poveste: nu numai că numărul utilizatorilor de internet numai pentru dispozitivele mobile a depășit numărul de utilizatori de pe desktop, dar utilizarea aplicațiilor a depășit de asemenea utilizarea desktop. Pentru firme, acesta nu este singurul lucru de interes.

Odata cu  actualizarea lansând pe 21 aprilie 2015 de Google ( Mobilegeddon ) prin care se favorizeaza site-urile create pentru a fi  prietenoase cu telefonul s-au eliminat toate îndoielile cu privire la importanța mobilului. Acum toți comercianții – nu doar marii jucători – își regândesc acum strategiile de marketing pe mobil. Întrebarea principală cu care se confruntă comercianții este ce să aleagă: un site mobil sau o aplicație mobile.

 

Acest articol va sublinia avantajele ambelor, arătând că nu este vorba de a avea unul sau altul, ci de a vă asigura că veți construi o prezență mobilă robustă, care să răspundă mai bine unor clienți mai mobili, și foarte activi.

 

Aplicații pentru aplicații mobile

Aplicațiile mobile transformă efectiv comerțul online, poate mai mult decât orice altă industrie. Numai în 2014, utilizarea aplicațiilor pentru Cumpărături Google a crescut cu 174% – cea mai mare dintre categoriile de aplicații. În plus, cel de-al 5-lea ansamblu anual al companiei Cisco a constatat că 55% dintre cumpărători vor utiliza o aplicație a unui comerciant fie pentru cumpărături, fie în momentul în care fac cumpărături. În mod evident, piața aplicațiilor mobile pentru comercianți  este în creștere, iar aplicațiile oferă o serie de beneficii pe care alte canale nu le pot oferi.

Via Tech Crunch

Îmbunătățirea experienței clienților

Dacă există un singur adevăr pentru cumpărături, este vorba despre experiența clientului. Ancheta Cisco menționată mai sus consolidează acest lucru, sugerând că contextul și relevanța reprezintă o modalitate esențială de a câștiga asupra consumatorilor digitali. O aplicație mobilă este cea mai bună modalitate de a îmbunătăți experiența clienților, acționând ca o extensie a mărcii unui comerciant și oferind caracteristici care nu sunt posibile în altă parte. Iată doar câteva dintre posibilitățile:

 

  • Activarea ofertelor în magazin prin ofertele speciale prin notificări push
  • Experiențe personalizate de cumpărături utilizând tehnologia beacon.
  • Plățile mobile de pe dispozitivele clientului

Integrarea programelor de loializare

 

Aplicațiile mobile pot facilita atât plățile mobile, cât și programele de recompense pe un singur canal. Programele de loialitate pot funcționa la un nivel mult mai profund, mai personalizat, oferind reduceri nu numai pe baza modelelor de achiziție anterioare, ci și a geografiei clienților, a locației în magazine, a intereselor și multe altele.

O analiză mai profundă

 

În comerțul cu amănuntul, înțelegerea este noua monedă, iar contextul este rege. Furnizarea de experiențe personalizate și hiper-relevante pe care clienții le solicit, necesită o înțelegere profundă a clienților, care necesită date. Aplicațiile mobile oferă capabilități de analiză de neegalat, care permit comercianților să-și înțeleagă mai bine clienții și să facă decizii de afaceri bazate pe date care să îmbunătățească experiența de cumpărării ce va conduce la o creștere a vânzărilor, atât în ​​magazin cât și în afara magazinului.

Celălalt avantaj major al aplicațiilor mobile este faptul că vi se oferă ”proprietate imobiliare” pe dispozitivele clienților dvs. Comercianții cu amănuntul au posibilitatea de a-și administra propriile magazine pe smartphone-urile și tabletele clienților lor. Acest lucru oferă o oportunitate imensă pentru marketingul hiper-orientat și un nivel de implicare a clienților, care nu poate fi comparat cu niciun alt canal.

 

Avantajele unui site adaptat pentru mobil (mobile friendly).

Cumpărăturile mobile continuă să crească extrem de mult. Mobilul reprezintă acum peste jumătate din traficul de e-commerce, iar 78% din căutările mobile pentru companii și servicii locale au ca rezultat o achiziție.

Search Engine Land

Având în vedere volumul mare de activitate, având un site care este optimizat pentru dispozitive mobile este un lucru evident. Alte avantaje pentru site-urile mobile includ:

O experiență mai bună a clienților

Comercianții din comerțul electronic se așteaptă la o experiență cu mai multe dispozitive, cu mai multe canale, iar mobilul are acum mai multă activitate decât desktopul. Comercianții care nu au un site prietenos pentru mobil nu reușesc să satisfacă peste 50% din piața de comerț electronic.

Bază de clienți mai mare

În timp ce activitatea în aplicație este în creștere, majoritatea cumpărătorilor preferă în continuare site-ul mobil. Cumpărătorii care nu au loialitate față de marca dvs. sunt încă o piață imensă – făcând calea de cumpărare cât mai ușoară posibil, va permite comercianților să ajungă la o bază de clienți mai largă, care nu este neapărat interesată de programe de fidelizare sau cumpărare consistentă de la orice brand .

Eficiență-cost

Site-urile responsabile se ocupă de toate dimensiunile ecranului dintr-o singură construcție, astfel încât utilizatorii pot vizita, căuta și cumpăra de pe toate tipurile de dispozitive fără a fi nevoie de mai multe site-uri Web.

 

SEO și vizibilitatea mărcii

Mobilegeddon a confirmat speculațiile pe termen lung că ușurința mobilă era un semnal de clasare. Site-urile optimizate pentru dispozitive mobile sunt acum clasate mai sus în paginile cu rezultatele motorului de căutare decât site-urile care nu sunt optimizate pentru mobil. Comercianții cu site-uri care favorizează mobilitatea au mai multe șanse de a obține o poziție mai bună, ceea ce înseamnă o vizibilitate mai mare a mărcii, un trafic mai mare pe site și, prin urmare, mai multe vânzări.

 

Construirea unei prezențe mobile

În cele din urmă, comercianții cu amănuntul ar trebui să ia în considerare dezvoltarea atât a unui site mobil și a unei aplicații mobile. Piața este pentru ambele, iar baza dvs. de clienți va utiliza ambele. În timp ce majoritatea clienților dvs. vor căuta, vizita și cumpăra folosind site-ul mobil, baza dvs. de clienți de bază, adică cei care achiziționează în mod repetat, au cerințe de integrare a loialității, doresc experiențe mai bogate în cumpărături și noi modalități de a se angaja cu marca dvs.

Acești clienți oferă ”proprietăți imobiliare” pe telefoanele lor.

Veți lua decizia de a intra în posesia lor?

 

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

four + 6 =