Marketing digital


Strategii de fidelizare a clientilor

  Strategii de fidelizare a clientilor sau cum să construiești un motor de vânzări și marketing   În acest aricol vom acoperi o serie de strategii de fidelizare a clientilor prin utilizarea marketingul pe durata ciclului de viață al clientului, o strategie vitală pentru a maximiza profitabilitatea pentru orice firmă și în special pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM). Articolul este destinat antreprenorilor, șefilor de vânzâri sau oricui conduce o firmă. Veți învăța fundamentele și tacticile în urma devenirii unui om de marketing specializat al ciclului de viață al clientului. Veți dobândi abilitățile necesare pentru a obține creșterea veniturilor și […]


Tot ce trebuie să știți despre bloguri

Servicii optimizare SEO

  Tot ce trebuie să știți despre bloguri și cum pot acestea ajuta afacerile   Lumea se mișcă spre mediul digital și, dacă nu utilizați încă marketingul digital, pentru a vă face cunoscută afacerea…. vă lipsește ceva cu adevărat important. Dacă aveți unele constrângeri bugetare, sau o firmă la început de drum, atunci trebuie să începeți cu serviciul regulat de blog (servicii optimizare SEO ).   Vă întrebați ce este blogging-ul si cum ajută serviciile de optimizare SEO?   Serviciul de blogging obișnuit, este un serviciu profesionist în care furnizorul de servicii de marketing digital scrie conținut SEO prietenos pentru […]


Calculatorul tau pentru costul unui lead

Calculator pentru costul unui lead (CPL):   Calculați  cu ușurință CPL  plătite, primite și combinate. Am construit pentru a ajuta echipele dumneavoastra, un calculatordin care sa rezulte calculul costurilor pe lead (CPL) ce ne dorim sa fie: ușor de înțeles flexibil pentru a fi personalizat practic pentru a fi utilizat lunar ușor de utilizat pentru salvarea mai multor scenarii … și mai bun decât alte calculatoare CPL existente. Mai jos sunt detaliile, dar să începem mai întâi cu formula costului pe lead și diferența dintre costul unui lead și costul pe achiziție. Care este costul pe lead (CPL) față de costul […]


Adevărul dur despre antreprenori, vânzări și startup-uri

Adevărul dur despre antreprenori de succes, vânzări și startup-uri: vinzi sau mori.

Puțini antreprenori, fondatori de noi afaceri, intră în afaceri cu un talent natural sau cu abilități de vânzări. Majoritatea urăște ideea vânzărilor – în cel mai bun caz subiectul le este străin și pare să necesiteze o doza de lipsă de sinceritate. Dar, dacă faci parte din categoria antreprenorilor sau ești un freelancer, nu poți lăsa acest lucru să te țină pe loc. Nu trebuie să fii vânzător de profesie pentru a închide o afacere. Însă nu ai opțiuni. Iar dacă ai un star-up, cu atât mai mult. Este foarte posibil să ai un produs innovator sau o tehnologie uimitoare, […]


9 sfaturi pentru a obține recomandari de la clienti

9 sfaturi pentru a obține recomandari de la clienți pentru produsele sau serviciile tale Recomandarile verbale sau marketingul din gura in gura au fost si au ramas un mare diferențiator. Poate creste sau distruge imaginea ( si nu numai ) unui brand, poate crește gradul de conversie și duce o companie la noi niveluri. Și asta a fost înainte ca Internetul să existe. În această nouă lume interconectată, transmiterea de recomandari contează mai mult ca niciodată – de aceea trebuie să convingeți clienții să scrie recenzii sau recomandari. Cu ajutorul Social Media, este mai ușor decât oricând ca oamenii să […]

Recomandari si rating

Cum să obțineți recenzii si calificative de la clienți ( și de ce ar trebui )

Totul se vede în stele … Câte stele aveți? Cum vă va cota ultimul client? Ar da un calificativ ( rating ) de 5 stele? Sau nici o stea? Și de ce ar trebui să vă pese? Ce spun oamenii despre afacerea ta este foarte important. Iată câteva  motive pentru care comentariile ( recenziile ) clienților și evaluarea ( calificative – stele ) făcută sunt importante: Potențialii clienți acordă o mare atenție la recenzii de 5 stele. Deciziile lor de cumpărare se bazează pe ceea ce spun ceilalți. Ei acordă o și mai mare atenție celor cu comentarii negative. În […]