IMM – intreprinderi mici si mijlocii


Platforme social media; ce să folosești

Platforme Social Media Ce folosesc eu, nu știu dacă ți se potrivește   Au apărut în ultimii 10 ani numeroase platforme online disponibile în domeniul social media. Întrebarea de 100 de puncte este care dintre ele lucrează pentru tine sau se potrivește nevoilor tale. Este evident că nu pot da răspunsul în mod specific, deoarece depinde de nevoile și obiectivele tale; aici sunt însă câteva dintre platformele mele preferate.         Instagram Instagram este în prezent una dintre cele mai de success platforme social media din listă. Acest site este despre conținutul vizual. Fiecare postare este o fotografie […]

social media preferate

Strategii de fidelizare a clientilor

  Strategii de fidelizare a clientilor sau cum să construiești un motor de vânzări și marketing   În acest aricol vom acoperi o serie de strategii de fidelizare a clientilor prin utilizarea marketingul pe durata ciclului de viață al clientului, o strategie vitală pentru a maximiza profitabilitatea pentru orice firmă și în special pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM). Articolul este destinat antreprenorilor, șefilor de vânzâri sau oricui conduce o firmă. Veți învăța fundamentele și tacticile în urma devenirii unui om de marketing specializat al ciclului de viață al clientului. Veți dobândi abilitățile necesare pentru a obține creșterea veniturilor și […]


Adevărul dur despre antreprenori de succes, vânzări și startup-uri: vinzi sau mori.

Puțini antreprenori, fondatori de noi afaceri, intră în afaceri cu un talent natural sau cu abilități de vânzări. Majoritatea urăște ideea vânzărilor – în cel mai bun caz subiectul le este străin și pare să necesiteze o doza de lipsă de sinceritate. Dar, dacă faci parte din categoria antreprenorilor sau ești un freelancer, nu poți lăsa acest lucru să te țină pe loc. Nu trebuie să fii vânzător de profesie pentru a închide o afacere. Însă nu ai opțiuni. Iar dacă ai un star-up, cu atât mai mult. Este foarte posibil să ai un produs innovator sau o tehnologie uimitoare, […]

Adevărul dur despre antreprenori, vânzări și startup-uri

Prezenta online

Prezența online a firmei tale: 8 greșeli ale întreprinderilor mici

  Prezența online a firmei tale Investiția oricarei firme în a construi o prezența online, poate fi una dintre cele mai înțelepte decizii pentru orice afacere din zilele noastre. Cum majoritatea clienților dumneavoastră activează pe internet, elementele online – executate în mod corespunzător – pot face diferența în campania de marketing ce o doriti. Acestea fiind spuse, având o puternică prezență online, merge dincolo de a construi un site web și de a avea conturi pe toate platformele sociale. Luând în serios prezența online, tot ceea ce conteaza este suma de eforturi ce sunt necsare pentru a rămâne vizibil și […]


9 sfaturi pentru a obține recomandari de la clienti

9 sfaturi pentru a obține recomandari de la clienți pentru produsele sau serviciile tale Recomandarile verbale sau marketingul din gura in gura au fost si au ramas un mare diferențiator. Poate creste sau distruge imaginea ( si nu numai ) unui brand, poate crește gradul de conversie și duce o companie la noi niveluri. Și asta a fost înainte ca Internetul să existe. În această nouă lume interconectată, transmiterea de recomandari contează mai mult ca niciodată – de aceea trebuie să convingeți clienții să scrie recenzii sau recomandari. Cu ajutorul Social Media, este mai ușor decât oricând ca oamenii să […]

Recomandari si rating

Cum să obțineți recenzii si calificative de la clienți ( și de ce ar trebui )

Totul se vede în stele … Câte stele aveți? Cum vă va cota ultimul client? Ar da un calificativ ( rating ) de 5 stele? Sau nici o stea? Și de ce ar trebui să vă pese? Ce spun oamenii despre afacerea ta este foarte important. Iată câteva  motive pentru care comentariile ( recenziile ) clienților și evaluarea ( calificative – stele ) făcută sunt importante: Potențialii clienți acordă o mare atenție la recenzii de 5 stele. Deciziile lor de cumpărare se bazează pe ceea ce spun ceilalți. Ei acordă o și mai mare atenție celor cu comentarii negative. În […]