IMM – intreprinderi mici si mijlocii


Coduri QR

Codul QR pentru afaceri – idei de folosire

Codurile QR se folosesc de peste douăzeci de ani, dar până de curând (5-6 ani) nu au fost utilizate pe scară largă, cu toate acestea, cu popularitatea tot mai mare a smartphone-urilor și aplicațiilor de scanare a codurilor de bare, proprietarii de afaceri găsesc noi modalități din a profita de tehnologia codurilor QR. Deși trimiterea oamenilor pe pagina de start a site-ului tău este o soluție destul de folosită, și e destul de ok, există și alte modalități mai eficiente de a utiliza codurile QR, pentru a-ți face cunoscută afacerea și pentru a-ți servi publicul. Să aruncăm o privire la […]


social media preferate

Platforme social media; ce să folosești

Platforme Social Media Ce folosesc eu, nu știu dacă ți se potrivește   Au apărut în ultimii 10 ani numeroase platforme online disponibile în domeniul social media. Întrebarea de 100 de puncte este care dintre ele lucrează pentru tine sau se potrivește nevoilor tale. Este evident că nu pot da răspunsul în mod specific, deoarece depinde de nevoile și obiectivele tale; aici sunt însă câteva dintre platformele mele preferate.         Instagram Instagram este în prezent una dintre cele mai de success platforme social media din listă. Acest site este despre conținutul vizual. Fiecare postare este o fotografie […]


Strategii de fidelizare a clientilor

  Strategii de fidelizare a clientilor sau cum să construiești un motor de vânzări și marketing   În acest aricol vom acoperi o serie de strategii de fidelizare a clientilor prin utilizarea marketingul pe durata ciclului de viață al clientului, o strategie vitală pentru a maximiza profitabilitatea pentru orice firmă și în special pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM). Articolul este destinat antreprenorilor, șefilor de vânzâri sau oricui conduce o firmă. Veți învăța fundamentele și tacticile în urma devenirii unui om de marketing specializat al ciclului de viață al clientului. Veți dobândi abilitățile necesare pentru a obține creșterea veniturilor și […]


Adevărul dur despre antreprenori, vânzări și startup-uri

Adevărul dur despre antreprenori de succes, vânzări și startup-uri: vinzi sau mori. 1

Puțini antreprenori, fondatori de noi afaceri, intră în afaceri cu un talent natural sau cu abilități de vânzări. Majoritatea urăște ideea vânzărilor – în cel mai bun caz subiectul le este străin și pare să necesiteze o doza de lipsă de sinceritate. Dar, dacă faci parte din categoria antreprenorilor sau ești un freelancer, nu poți lăsa acest lucru să te țină pe loc. Nu trebuie să fii vânzător de profesie pentru a închide o afacere. Însă nu ai opțiuni. Iar dacă ai un star-up, cu atât mai mult. Este foarte posibil să ai un produs innovator sau o tehnologie uimitoare, […]